Enkel de top 25% makelaars slaagt er consistent in zijn klanten om te vormen tot ambassadeurs, en gebruikt dat om steeds sneller te groeien en de druk op hun marges weg te nemen. Ontdek hieronder hoe jouw zaak dat ook kan.
Vanaf dag 1 hebben ze Smooved in de juiste richting gestuurd.
Nu sturen ze mee de markt.
In het verleden hadden wij er zelfs al aan gedacht om iemand extra halftijds in dienst te nemen, enkel en alleen om alles van meterovernames te regelen en op te volgen!
Ilse Lissens
Immo Lissens
Ik zou Smooved zeker aanraden aan andere collega’s. Het ontzorgt je als makelaar, en je kan gewoon focussen op je core business: klanten vinden voor verkopers en verhuurders.
An Beenders
Immo Beenders
Ik heb medewerkers die gewoonweg met niets anders meer willen werken dan Smooved!
Kristel Gils
Living Stone
Ik raad Smooved aan aan alle vastgoedmakelaars. Ik denk dat het zeer verstandig is om dat gedeelte van je dienstverlening te digitaliseren.
Roel Druyts
Hillewaere
Als de mensen schrik dat het meer of te veel werk zou zijn, dan zeg ik echt het tegenovergestelde: het is echt supersnel, supergemakkelijk, een paar clicks, een paar dingen typen en het is direct in orde. Het is véél sneller dan hoe we voordien werkten!
Yentl Evens
Immo Beenders
Voor ons als makelaar is het daarnaast ook veel minder werk, we kunnen alles veel makkelijker uit handen geven. Het wordt quasi volledig voor ons gedaan. Bijvoorbeeld de meterstanden doorgeven: dat kan gewoon met een fotootje in de web applicatie.
Mies Willemsen
Hillewaere
Mocht er iets mislopen in de overdracht van de nutsvoorzieningen, dan zijn de mensen van Smooved altijd bereikbaar om te helpen en het onmiddellijk recht te zetten. Je kan via chat bij hen terecht, en ze zijn ook altijd telefonisch bereikbaar. Heel fijne ervaringen mee!
Liesbeth Verbist
Hillewaere
Het is heel fijn om met Smooved te werken omdat je een overzicht krijgt van verschillende leveranciers. Daarbij krijgt de klant de vrije keuze uit de beste voorstellen op de markt met straffe kortingen. Je duwt niets meer in de nek, maar helpt echt – en da’s fijn.
Liesbeth Verbist
Hillewaere
Oh, alweer zo'n knappe nieuwsbrief! Een van de enige die ik ECHT helemaal lees ;-)
Yentl Evens
Immo Beenders
Vroeger deden we alles zelf, en moesten we met de verschillende maatschappijen contact opnemen. Toen moesten we nog ellenlange formulieren invullen – da’s nu gelukkig niet meer het geval!
Willem Degol
Immo Lissens
Smooved is gemakkelijk, snel, transparant. Ze zijn altijd bereid om te helpen, en dat is zo’n groot verschil met heel veel andere leveranciers bij wie je vaak niemand aan het woord krijgt, of niemand die je effe kan verder helpen. Da’s bij Smooved gewoon heel prettig.
Kristel Gils
Living Stone
In de tijd voordat we met Smooved samenwerkten, moesten onze makelaars de overdracht zelf doen. Dat was vrij complex.
Mies Willemsen
Hillewaere
Het beste aan Smooved? Je geeft gewoon alles eenvoudig in op een digitaal platform, en zij nemen het gans over. Geen papieren meer – en als er toch problemen zijn, is Smooved onmiddellijk bereikbaar om het op te lossen.
Thomas Van Rillaer
Living Stone
Vroeger was het versturen en hopen en bidden dat het goed terecht kwam, bij de juiste personen die er ook mee deden wat ermee moest gedaan worden. Nu is er een volledige track & trace voor zowel de makelaar, de vertrekker als de overnemer.
Kristel Gils
Living Stone
Wij gebruikten Smooved oorspronkelijk alleen voor verhuur. Maar omdat het zo makkelijk en gebruiksvriendelijk is, en zo positief onthaald wordt door onze klanten, leek het ons niet meer dan logisch het ook voor verkoop in te schakelen.
Kristel Gils
Living Stone
De drang om te vergelijken, het is des mensen! Daarom hebben we twee korte testjes gemaakt. Hiermee kan je inschatten hoe goed jij je klanten effectief begrijpt, en hoe goed jouw zaak het doet op vlak van klanttevredenheid en productiviteit.
Probeer het hieronder uit, en ontvang meteen de resultaten!
Hoe productief is jouw zaak? Hoe verhoudt jouw klanttevredenheid zich tot die van andere vergelijkbare makelaars in jouw regio? Leiden je (gratis) schattingen tot voldoende verkoopmandaten? Heb je een groot online bereik?
Weet jij hoe jouw klant denkt? Weet jij hoe een verkoper een makelaar uitkiest? Ken jij het potentieel van de klanten waarmee je afgelopen jaar in contact bent gekomen? Ken jij de makkelijkste weg naar extra groei?
Interviews met meer dan 90 van de beste makelaars in België en data-gedreven onderzoek op 193 Immoweb-pagina’s, 214 Facebook-pagina’s, 223 makelaarswebsites en 4,293 Google reviews – ondertussen weten we wat wel en niet werkt om succesvoller te worden als makelaar.
Het zou zonde zijn om al die info voor onszelf te houden. Dus doen we dat niet. Al onze expertise vind je in de mini-gidsen hieronder.
Klanttevredenheid, het meest duurzame concurrentievoordeel als makelaar. Leer van meer dan 90 topmakelaars welk psychologisch proces jouw klanten doorlopen, en hoe je dat in je voordeel kan gebruiken.
Leestijd: 7 minuten
Download de mini-gidsMinder dan 1 makelaar op 4 slaagt erin zijn klanten ambassadeurs te maken. Ontdek hoe topmakelaars klant-tevredenheid als hefboom gebruiken om steeds sneller te groeien en de druk op hun marges weg te nemen.
Leestijd: 9 minuten
Download de mini-gidsJe klanten ontzorgen op de punten die bepalend zijn voor de tevredenheid, hoe doe je dat? Hoe past dit in je processen? Hoe breng je dit het best aan bij je klant? Antwoorden op al deze vragen in de derde mini guide!
Leestijd: 4 minuten
Download de mini-gidsOnze leveranciers
Ambassadeurs creëren – daar gaan we samen voor! We staan niet enkel garant voor totaalontzorging na de handtekening, maar verzamelen ook reviews over jouw zaak. Is het postief, dan helpen we je het van de daken schreeuwen. Je negatieve werkpunten houden we intern. Wil je hen bedanken met een cadeautje? Het kan allemaal!