Onze klanten zijn ook influencers

Vanaf dag 1 hebben ze Smooved in de juiste richting gestuurd. Nu sturen ze mee de markt.

Enkel de top 25% makelaars slaagt er consistent in zijn klanten om te vormen tot ambassadeurs, en gebruikt dat om steeds sneller te groeien en de druk op hun marges weg te nemen. Ontdek hieronder hoe jouw zaak dat ook kan.


Contente klanten creëer je enkel met een tevreden team

Goeie klantervaringen beginnen met goeie ervaringen voor je medewerkers. Klanten centraal stellen is niet voldoende – eerst moet de werkomgeving van je team op punt staan.

Smooved helpt jouw kantoor daar bij. Zo hebben je mensen terug de tijd om naar klanten te luisteren, en de job te doen waarvoor ze zijn aangenomen. Trust us – je klanten zullen dat merken. En jouw groei ook.

In het verleden hadden wij er zelfs al aan gedacht om iemand extra halftijds in dienst te nemen, enkel en alleen om alles van meterovernames te regelen en op te volgen!

Ilse Lissens

Ilse Lissens
Immo Lissens

Ik zou Smooved zeker aanraden aan andere collega’s. Het ontzorgt je als makelaar, en je kan gewoon focussen op je core business: klanten vinden voor verkopers en verhuurders.

An Beenders

An Beenders
Immo Beenders

Ik heb medewerkers die gewoonweg met niets anders meer willen werken dan Smooved!

Kristel Gils

Kristel Gils
Living Stone

Als de mensen schrik dat het meer of te veel werk zou zijn, dan zeg ik echt het tegenovergestelde: het is echt supersnel, supergemakkelijk, een paar clicks, een paar dingen typen en het is direct in orde. Het is véél sneller dan hoe we voordien werkten!

Yentl Evens

Yentl Evens
Immo Beenders

Ik raad Smooved aan aan alle vastgoedmakelaars. Ik denk dat het zeer verstandig is om dat gedeelte van je dienstverlening te digitaliseren.

Roel Druyts

Roel Druyts
Hillewaere

Voor ons als makelaar is het daarnaast ook veel minder werk, we kunnen alles veel makkelijker uit handen geven. Het wordt quasi volledig voor ons gedaan. Bijvoorbeeld de meterstanden doorgeven: dat kan gewoon met een fotootje in de web applicatie.

Mies Willemsen

Mies Willemsen
Hillewaere

Mocht er iets mislopen in de overdracht van de nutsvoorzieningen, dan zijn de mensen van Smooved altijd bereikbaar om te helpen en het onmiddellijk recht te zetten. Je kan via chat bij hen terecht, en ze zijn ook altijd telefonisch bereikbaar. Heel fijne ervaringen mee!

Liesbeth Verbist

Liesbeth Verbist
Hillewaere

Het is heel fijn om met Smooved te werken omdat je een overzicht krijgt van verschillende leveranciers. Daarbij krijgt de klant de vrije keuze uit de beste voorstellen op de markt met straffe kortingen. Je duwt niets meer in de nek, maar helpt echt – en da’s fijn.

Liesbeth Verbist

Liesbeth Verbist
Hillewaere

Oh, alweer zo'n knappe nieuwsbrief! Een van de enige die ik ECHT helemaal lees ;-)

Yentl Evens

Yentl Evens
Immo Beenders

Vroeger deden we alles zelf, en moesten we met de verschillende maatschappijen contact opnemen. Toen moesten we nog ellenlange formulieren invullen – da’s nu gelukkig niet meer het geval!

Willem Degol

Willem Degol
Immo Lissens

Smooved is gemakkelijk, snel, transparant. Ze zijn altijd bereid om te helpen, en dat is zo’n groot verschil met heel veel andere leveranciers bij wie je vaak niemand aan het woord krijgt, of niemand die je effe kan verder helpen. Da’s bij Smooved gewoon heel prettig.

Kristel Gils

Kristel Gils
Living Stone

In de tijd voordat we met Smooved samenwerkten, moesten onze makelaars de overdracht zelf doen. Dat was vrij complex.

Mies Willemsen

Mies Willemsen
Hillewaere

Het beste aan Smooved? Je geeft gewoon alles eenvoudig in op een digitaal platform, en zij nemen het gans over. Geen papieren meer – en als er toch problemen zijn, is Smooved onmiddellijk bereikbaar om het op te lossen.

Thomas Van Rillaer

Thomas Van Rillaer
Living Stone

Vroeger was het versturen en hopen en bidden dat het goed terecht kwam, bij de juiste personen die er ook mee deden wat ermee moest gedaan worden. Nu is er een volledige track & trace voor zowel de makelaar, de vertrekker als de overnemer.

Kristel Gils

Kristel Gils
Living Stone

Wij gebruikten Smooved oorspronkelijk alleen voor verhuur. Maar omdat het zo makkelijk en gebruiksvriendelijk is, en zo positief onthaald wordt door onze klanten, leek het ons niet meer dan logisch het ook voor verkoop in te schakelen.

Kristel Gils

Kristel Gils
Living Stone


Hoe ervaren de verhuizers het zelf volgens makelaars?

We get it – je wil enkel zaken aanbieden die je klanten als meerwaarde ervaren. Uiteraard gaat het niet enkel om de intredende bewoners, maar ook de uittredende bewoners – degene die meestal je factuur betalen.

Dit soort dienst doe je als makelaar niet voor de commissies (but it doesn’t hurt). Je doet het voor een onbetaalbare turbo op je mond-aan-mondreclame. Da’s nog steeds de makkelijkste weg naar extra groei als makelaar.

Wij hadden een firma die telefonisch contact opnam met de klant, maar vaak kan je die mensen dan niet bereiken, of het komt niet goed uit. Op die manier was het een veel minder vloeiende ervaring. Met Smooved stellen we vast dat het voor alle partijen veel vlotter verloopt. We zijn daar zeer tevreden van.

Roel Druyts

Roel Druyts
Hillewaere

Smooved helpt zowel intredende als uittredende bewoners bij overname van energie- en watermeters, maar ook bij telecom en sinds kort ook verzekeringen. Da’s heel fijn om een totaalpakket te kunnen aanbieden als makelaar.

Tiffany Houben

Tiffany Houben
Living Stone

Wij gebruiken Smooved voor zowel de verkoop als de verhuur van woningen. Het neemt heel wat werk weg voor de mensen zelf, en het is weer een extra dienst die we kunnen aanbieden. Het helpt zowel de verkoper/verhuurder, als de koper/huurder.

Jordy Nys

Jordy Nys
Immo Lissens

Mocht er iets mislopen in de overdracht van de nutsvoorzieningen, dan zijn de mensen van Smooved altijd bereikbaar om te helpen en het onmiddellijk recht te zetten. Je kan via chat bij hen terecht, en ze zijn ook altijd telefonisch bereikbaar. Heel fijne ervaringen mee!

Liesbeth Verbist

Liesbeth Verbist
Hillewaere

Het digitale traject waarbij alle partijen op een eenduidge manier eenzelfde flow volgen, vinden we zeer belangrijk. Dat kan perfect met Smooved.

Roel Druyts

Roel Druyts
Hillewaere

De reacties van verhuizers zijn typisch erg positief – we zien dat ook in de reviews terug. Ze geven aan dat ze zowel door ons als door Smooved correct en klantvriendelijk geholpen zijn – het is eigenlijk een deel van het uithangbord geworden van de verhuur en de verkoop!

Thomas Van Rillaer

Thomas Van Rillaer
Living Stone

De vertrekkers vinden het super handig omdat ze zelf ook een heel deel mee kunnen opvolgen. Ze krijgen een aantal mails en SMS’en – ze hoeven zelf niets te doen, ze zien het gewoon opgevolgd en afgesloten worden.

Yentl Evens

Yentl Evens
Immo Beenders

Intredende bewoners krijgen simulaties opgestuurd en kunnen vrij kiezen uit de scherpste tarieven en promo’s – da’s heel interessant. De uittredende bewoner krijgt zicht op wanneer hij zijn slotfactuur kan verwachten – zowel via mail als SMS.

Thomas Van Rillaer

Thomas Van Rillaer
Living Stone

We werken met Smooved omdat we onze klanten willen ontzorgen. Het is gewoon een extra, logische stap die erbij hoort in het ganse traject dat je als makelaar met je klanten doorloopt.

Kristel Gils

Kristel Gils
Living Stone

Voor we met Smooved werkten, gebeurde het soms wel eens dat we een overdracht kwijt raakten. Da’s allesbehalve prettig voor de klant, en omslachtig om recht te zetten. Met de track & trace van Smooved is dat risico voor klanten nul.

Kristel Gils

Kristel Gils
Living Stone

Sinds we met Smooved werken, hebben we eigenlijk alleen nog maar positieve reacties ontvangen van onze klanten. Ze waarderen de onmiddellijke bereikbaarheid van Smooved wanneer er een probleem is – dat is geenszins het geval bij de nutsleveranciers zelf. De klanten waarderen de transparantie ook heel erg.

Kristel Gils

Kristel Gils
Living Stone